7 клас інформатика 2019-2020

Інформатика 7 клас 


Завантажити програму Python  https://www.python.org/ftp/python/3.8.2/python-3.8.2.exe

або зайти на сайт https://www.python.org/downloads/

Працювати з програмою он-лайн: 

https://repl.it/languages/python3

Пайтон для мобільного телефону. Завантажити програму на телефон : 

https://play.google.com/store/apps/details?id=ru.iiec.pydroid3&hl=uk

Порядок створення файлу програми:
1. Пуск, всі програми, Пайтон, IDLE



















2. Відкриється таке вікно:


















3. Далі натискуємо File, New file. Відкривається вікно, у якому і пишемо код програми:
















4. Щоб виконати програму натискуємо на клавіатурі F5 або  Run. Зберігаємо файл у своїй папці  - програма виконана.
тести з теми: http://interactive.ranok.com.ua/course/pdrychniki/nformatika-pdrychnik-dlya-5-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti-avtori-bondarenko-o-o-lastovetskiyi-v-v-pilipchyk-o-p-shestopalov-a
 Підручник с 112 http://interactive.ranok.com.ua/upload/file/!!!!!!5%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81_%20%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/Informatika_pidruchnyk%20dlia%205%20klasu%20(Bondarenko).pdf


Завдання на час карантину з 30.03. по 24.04.2020

Розглядаються задачі з наступних уроків із програмування на Python для 7 класу

06.04.2020. Тема: Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури повторення. Цикли з лічильником.

1.Переглянь відео уроку. Запиши основне.
2. Виконай вправи. 



*Додатково для допитливих. Вправа 4.  Надрукувати числа від 1 до 10.

for chyslo in range(1,11):
print(chyslo)

*Додатково для допитливих. Вправа 5. Надрукувати числа від 1 до 20 у рядок
for i in range(1,21):
    print(i, end=‘ ‘)
   print("\n proba")
3. Виконай домашнє завдання. 



 *Додатково для допитливих. 
Задача 2. Створіть проект, в якому з’явиться малюнок відповідно до зразка. І зробіть зміни у програмі так, щоб малювала черепашка.
4. Контрольні запитання.
Як ви розумієте що таке цикл?
Що таке тіло циклу?
Умовний цикл у Python представлений оператором...
Яка конструкція застосовується для запуску циклу з лічильником?
Що означають змінні ‘і’ та n’?
Які команди запускають графічне вікно із черепашкою в центрі?

30.03.2020. Тема: Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням. Практична робота 6.

  1. Прочитати завдання практичної роботи за посиланням 
  2. Записати завдання до зошиту, розв'язати і дати відповіді на запитання.
  3. Виконати в онлайн, на телефоні або комп'ютері запропоновані 3 завдання практичної роботи за прикладом.
1. Більше з двох чисел
Дано два нерівних довільних числа. Вивести повідомлення, яке з них більше.
Вправа 2. Секція баскетболу
Дано зріст та вік учня. В секцію баскетболу приймають учнів вище 169 см і не старших 13 років. Вказати: чи може учень відвідувати секцію баскетболу чи ні.
Вправа 3. Знижка на покупку.
Покупець має право на 5-відсоткову знижку у випадку наявності дисконтної карти або якщо вартість покупки перевищує 3000 грн. Вивести суму платежу.

Додатково можеш опрацювати наступний матеріал:
https://programer.in.ua/index.php/uroky/uroky-python/81-python-urok-4-tsykly-i-umovni-operatory

Домашнє завдання до уроку 22: 
Напиши програму до задачі «Відгадай загадку».

Користувачеві відображається загадка, наприклад «Що літає, крил не має. але крила підіймає?» Якщо користувач вводить правильну відповідь: «вітер», то програма видає повідомлення “Так. супер!', інакше буде виведено повідомлення "На жаль, ні." 
Виконати тест

Розглядаються задачі з перших 6 уроків із програмування на Python для 7 класу


Урок №22. Лекція і домашнє завдання. 


Виконайте завдання під час карантину: 

Тема уроку №20: Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм. Практична робота.

Мета уроку:
- навчальна: продовжити ознайомлювати з алгоритмічною структурою, записувати та запускати на виконання алгоритми з використанням лінійних алгоритмів, у Online Python 3 IDE;
- розвивальна: розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пізнавальний інтерес; пам’ять, творчу уяву, уважність;
- виховна: формувати вміння користуватися набутими знаннями, самостійно приймати рішення, розширювати навички самостійної роботи на комп’ютері.


Тип уроку: урок закріплення і удосконалення знань, умінь та навичок.

Компетенції учнів на уроці:
Основні поняття:
Основні знання:
Основні вміння:
Лінійні алгоритми, змінна, величини, операції присвоювання
Знаннєва складова
     Пояснює поняття величини, змінної та операції присвоювання.
    Знає базові алгоритми роботи зі змінними: обмін значеннями, визначення найбільшого й найменшого з двох значень

Діяльнісна складова
    Використовує різні алгоритмічні структури та змінні для  розв’язання навчальних і життєвих задач.
     Застосовує засоби програмування для побудови моделей

Ціннісна складова
     Усвідомлює роль програмування та моделювання для розв’язання навчальних і життєвих задач

Обладнання уроку: дошка, комп’ютери, файли-заготовки, JDoodle: Pyton онлайн.

Дидактичні та методичні матеріали: підручник, інструкції з ТБ у кабінеті інформатики, роздатковий матеріал(варіанти практичного завдання)

Хід уроку

Що робить учитель
Що роблять учні
Методи навчання*
Засоби навчання**
Етап 1. Оргмомент
Етап 2. Актуалізація навчального матеріалу
Пропонує перевірити знання, отримані на попередньому уроці та виконати тест
Дають  письмові відповіді на питання тесту.

Наочні
Дидактичні
Етап 3. Мотивація навчальної діяльності
З метою розуміння необхідності вміння складати лінійні алгоритми, учитель пропонує вправи Алгоритм приготування бутерброду і Ланцюжок.
1. Виконують інтерактивну вправу

“Алгоритм приготування бутерброду”

2. Складають ланцюжок в правильному порядку
За виконані завдання отримують спрайтів.
практичні
інтерактивні
ігрові

дидактичні
технічні
Етап 4. Інструктаж з БЖД. Практична робота
Обговорює з учнями правила безпечної роботи за комп’ютером
Учитель пропонує виконати диференційовані практичні завдання  (15 хв) в середовищі програмування Python.
Виконує з учнями вправи для очей. (1 хв)
Діти виконують завдання та  по черзі називають правила безпечної роботи за комп’ютером вправа (4 хв)

Виконують диференційовані практичні завдання в середовищі програмування Python
Виконують з учителем вправи для очей.
вербальні
репродуктивний


практичні (практична робота )


вербальні
практичні




технічні
Етап 5. Підсумок уроку
Учитель збирає власне оцінювання учнів
вербальні

Етап 6 Домашнє завдання
Учитель пояснює зміст домашнього завдання
Повторити основні поняття та для закріплення створити
створити кросворд в довільній формі з теми “Лінійні алгоритми”
вербальні
практичні
інформаційні
технічні

Література:
Для вчителя
Для учня
Негода С. 8 клас. Інформатика. Дистанційне навчання. [Електронний ресурс] / Сергій Негода – Режим доступу до ресурсу: http://inf8klas.blogspot.com/2018/06/python.html.
Козолуп Є. Міні конспекти* Мова Python (за начальним посібником Козолуп Є. "Програмування в школі. Мова Python" [Електронний ресурс] / Є. Козолуп – Режим доступу до ресурсу: http://www.proginschool.inf.ua/lektsiya3.html.






Відкрити завдання для команди у відповідності до учня, виконати його та результати занести до загальної таблиці.

Команда 1
Результати роботи занести до загальної таблиці Команда 1 (7-А) або Команда 1 (7 - Б) аркуши учень 1,2,3,4 і додати своє прізвище.

Команда 2
 Результати роботи занести до загальної таблиці Команда 2 (7-А) або Команда 2 (7 - Б) аркуши учень 1,2,3,4 і додати своє прізвище.


Урок №18. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційної моделі. Практична робота 4
Завдання до практичної роботи.
Виконати моделі засобами Паінт та описати за етапами виконання.
 





Розділ 4. Алгоритми та програми

Тема 17. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей
Тема 18Етапи побудови  інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. Практична робота 4
Тема 19. Поняття змінної та її значення
Тема 20Створення лінійних алгоритмів і програм з використанням змінних
Тема 21Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм. Практична робота 5
Тема 22Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури розгалуження
Тема 23Створення алгоритмів та програм з розгалуженнями з використанням змінних
Тема 24Складання та виконання алгоритмів із розгалуженням. Практична робота 6
Тема 25Базові алгоритми для роботи із змінними з використанням алгоритмічної структури повторення
Тема 26Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних  
Тема 27. Складання та виконання алгоритмів з повторенням та розгалуженням. Практична робота 7

Розділ 5. Розв’язування компетентнісних задач

Тема 28. Опис моделей у середовищі програмування
Тема 29. Створення ігрового проекту 
Тема 30. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри
Тема 31. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
Тема 33. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
Тема 34. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію
Тема 35. Презентація та оцінювання проектів
Уроки – презентації – по програмі І. О. Завадського – Алгоритми та програми (Python)
  1. Урок – 1 – Поняття про мову програмування
  2. Урок – 2 – Змінні. Присвоювання.
  3. Урок – 3 – Дані різних типів
  4. Урок – 4 – Умовний оператор
  5. Урок – 5 – Застосування умовного оператора
  6. Урок – 6 – Цикли з лічильником
  7. Урок – 7 – Вкладені цикли
  8. Урок – 8 – Малювання за допомогою вкладених циклів.
  9. Урок – 9 – Моделювання в електронних таблицях та Python
  10. Урок – 10 – 11 – Побудова фізичної моделі
  11. Урок – 12 – 13 – Побудова економічної моделі

Знайомство з мовою програмування Python


19.Поняття змінної та її значення.
20.Арифметичні операції та вирази.ПР5. Арифметичні операції та вирази.
21.Дані різних типів. Створення моделей для розв'язування задач.
22.Розробка діалогових програм. Розробка проектів з повторенням зі змінними.
23.Умовний оператор.  Застосування умовного оператора
24.Цикли з лічильником. ПР6. Розробка проектів з повторенням зі змінними.
25.Створення комп'ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об'єкта.Команди управління Черепашкою
26.Вкладені цикли. Малювання за допомогою вкладених циклів.Проект "Калькулятор"
27.Списки. Використання списків. Списки в змінних. Алгоритми сортування.
28.Функції. Корисні функції.Передача та отримання даних із функції. Змінні та функції.Гра "Funny phrases"
29.Створення вікон. Малювання фігур.
30.Події. Події мишки та клавіатури.
31.Програмування випадкових процесів. Створення комп'ютерної моделі руху об'єкта на площині з перешкодами.
32.Створення ігрового проекту. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.ПР7. Створення ігрового проекту.
33.Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.
34.Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
35.Узагальнення з теми.



Немає коментарів:

Дописати коментар