18.05.2020. Понеділок.
Тема: Кодування та декодування інформації.
1. Переглянь презентацію та дай усні відповіді на запитання.
2. Виконай фізхвилинку.
3. Працюй за комп'ютером: 2 інтерактивні вправи.
https://learningapps.org/watch?v=p047rvcr517
https://learningapps.org/watch?v=pg1wjyska17
https://learningapps.org/watch?v=p047rvcr517
https://learningapps.org/watch?v=pg1wjyska17
4. Виконай тест-підсумок за час карантину за посиланням, не забудь ввести через кому свій клас та Прізвище:
04.05.2020. Понеділок.
Тема: Складові комп'ютера. Пристрої введення та виведення інформації.
2. Ваша улюблена фізхвилинка.
3. Робота за комп'ютером.
Щоб закріпити матеріал виконай 4 інтерактивні вправи:
1) Обери пристрій для виконання дій.
2) Які бувають комп'ютери?
2. Ваша улюблена фізхвилинка.
3. Робота за комп'ютером.
Щоб закріпити матеріал виконай 4 інтерактивні вправи:
1) Обери пристрій для виконання дій.
3) Вкажи складові комп'ютера
4) Розподіли на пристрої введення та виведення інформації.
4. Не забудь зробити фізхвилинку для оченят.
3) Вкажи складові комп'ютера
4) Розподіли на пристрої введення та виведення інформації.
4. Не забудь зробити фізхвилинку для оченят.
27.04.2020. Понеділок
Тема: Передавання
інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.
1. Переглянь презентацію та дай відповіді на запитання.
2. Виконай практичне завдання.
3. Виконай інтерактивну вправу "Інформаційні процеси".
2. Виконай практичне завдання.
13.04.2020. Понеділок
Урок 27. Тема:Перетворення інформації. Перетворення інформації з
текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення
інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
1. Переглянь презентацію та дай відповіді на запитання. 2. Виконай практичне завдання.
3. Виконай інтерактивні вправи.
1)Класифікуй текстову та графічну інформацію.
2) Перетвори текстову інформацію на графічну.
У нас не получается скинуть
ВідповістиВидалитиС
ВідповістиВидалитиГлеб
ВідповістиВидалитиКоноваленко Глеб
ВидалитиКоноваленко Глеб
ВідповістиВидалитиКоноваленко Глеб
ВідповістиВидалитиКоноваленко Глеб
ВідповістиВидалити