Гра-квест з інформатики для учнів 6 Б
класу
Класний керівник: Васько М.М.
(за
матеріалами: https://helpinformatik.com/?id=1331, Автор: Федотова Наталія Олександрівна, вчитель інформатики Колосівської
ЗОШ І-ІІІ ступенів Веселинівської селищної ради)
посилання на матеріали: https://drive.google.com/open?id=1U5Cb0DWE003_ESYaswUEdIpZQRv_OppR
посилання на матеріали: https://drive.google.com/open?id=1U5Cb0DWE003_ESYaswUEdIpZQRv_OppR
Мета: створення умов для підвищення мотивації
до вивчення шкільного предмета інформатики, сприяння формуванню інформаційної
культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в
учнів уміння працювати в команді; розвиток пам'яті, уважності, здатності до
взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних
ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги
до суперника.
Завдання
квесту: за допомогою різнопланових завдань
мотивувати дітей до розвитку навчально-пізнавальної активності та встановити міжпредметні зв’язки між
інформатикою та іншими предметами
(іноземна мова, українська мова, математика, фізична культура).
Очікувані
результати:
·
Збільшення активності та рухливості учнів
·
Мотивація до вивчення теорії з предмету
·
Формування навичок «командної гри» у процесі
спільної діяльності;
·
Підвищення
загальної культури учнів.
·
Розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви,
спостережливості, ІКТ-вмінь підвищить загальний рівень розвиненості
школярів.
Спрямованість: учні 6 класу.
Гра-квест«ІНФОманія»
Квест (англійське “quest” - пошук) -
один з основних жанрів ігор, що вимагають від гравців рішення розумових
інтелектуальних завдань по темі квест-гри, нестандартне мислення і кмітливість.
Квест спрямований на оволодіння навичками вирішення поставлених завдань, вміння
швидко орієнтуватися в різних предметних областях, виховує прагнення до
перемоги.
Учасники: 3 команди по 8
учасників (капітан +6 гравців + оператор).
Грають лише 7 учасників, фотограф -
фотографує або знімає на відео проходження кожного етапу квесту.
Відповідальні на станціях –
вчителі-предметники.
На кожній локації відповідальні вчителі видають
конверти із завданнями.
Хід гри
1. Команди збираються в кабінеті
інформатики.
2. Привітальне слово вчителя
інформатики, пояснення правил, завдань.
Права та обов’язки гравців квесту
Гравці квесту мають
право:
· отримувати завдання та вирішувати їх (відповідати на
запитання);
· змагатися разом зі своєю командою підтримуючи один
одного;
· поважати членів своєї команди;
· підпорядковуватись рішенню капітана;
Гравці зобов’язані:
· коректно
вести себе по відношенню до учасників інших команд;
· повідомити
організатора про своє рішення припинити участь в
грі, якщо таке рішення було прийняте;
· виконувати
завдання способами, які не загрожують життю чи здоров’ю гравців, інших осіб;
· розв’язувати
завдання виключно у наперед сформованому складі;
· уникати
суперників при проходження маршруту, так як це може допомогти супернику у
вирішенні завдання;
· повідомляти
організатора про виникнення проблемних ситуацій, що
не пов’язані з проходженням маршруту, під час гри;
Під час проходження маршруту заборонено:
· порушувати
правила гри;
· обмінюватись
завданнями між командами;
· навмисно
нищити, руйнувати, погіршувати доступ для інших команд, переміщувати підказки
на локаціях;
· розділятись
з учасниками
команди під час маршруту.
3. Капітани команд отримують загадки-підказки – до якої
локації їм відправлятися спочатку.
1. 1 локація
«Кмітливість і логіка» (кабінет №…)
2. 2 локація
«Козацькі розваги» (естафета на спритність та витримку у …. залі)
3. 3 локація
«Englishstation» (переклад комп'ютерних термінів з англійської)
4. 4 локація «Адміністративна»
(порахувати кількість уроків інформатики у розкладі школи)
5. 5 локація «О, рідна мова, калинова!»
(Впізнати відомі прислів'я, замасковані ІКТ-термінами)
6. 6 локація
«Станція Бібліотека ім.Ч.Дарвіна» (Еволюція ІКТ. Співставити відповідність)
7. Фінал. (кабінет фізики,
нагородження переможців)
Конверт
№1.
Підказка на 1 станцію, де на вас чекає перше
завдання. Де це може бути?
29 - 23
|
40 - 34
|
32 - 26
|
Якщо ви не зрозуміли куди йти, то розгадайте
загадку:
Може
він порахувати,
Може
він пісні співати,
Малювати
і писати,
Помилки
перевіряти.
Може
він листа прийняти,
З
другом швидко нас зв’язати,
Він
багато чого може
І завжди нам допоможе!
1 локація
«Кмітливість і логіка» (кабінет інформатики №6)
Конверт №2.
На всякий про випадок подивіться
на вчених, фотографії яких розташовані над дошкою, це знадобиться у наступних
завданнях.
Наступне
завдання.
Бокс,
хокей, бобслей, футбол,
Сноуборд
і волейбол…
Стадіон,
басейни, корт —
Об’єднало слово
____________
|
Де це може бути? Взяти завдання на вікні приміщення
з якого починається цей предмет.
2 локація
«Козацькі розваги» Естафета на спритність та витримку у спортивній залі.
Вчитель (або помічник) вручає конверти з вправами:
Конверт №3.
10 разів
стрибнути на скакалці і не збитись.
Оператор
фіксує на телефон (відео)
Конверт №4.
Answer our question in classroom of 6-A |
3 локація
«Englishstation»
Конверт №5.
Hello,
children!
You
translate some English words Computer.
Mouse, folder, keyboard,
Laptop, screen, password
(Відповіді
відайте вчителю і отримайте наступний пакет з завданнями)
Ключ: миша, папка, клавіатура, ноутбук,
екран, пароль
Конверт №6.
Пропонуємо ще слово для перекладу: Admin.
Хто це може бути? Якщо казати про школу.
Шукайте його помічницю та запитайте про конверт для
вас.
4 локація
«Адміністративна»
Рахуємо кількість уроків
інформатики в розкладі
Конверт №7.
Скільки разів на тиждень у вас
інформатика? А як ви вважаєте, скільки уроків інформатики
проводять учителі кожного тижня?
Вам це належить зараз з’ясувати і
допоможе вам у цьому розклад.
Відповідь надайте, будь-ласка, секретарю
і отримайте від нього наступне завдання.
Конверт №8.
Перерахувати інформатику виявилось не
так складно, бо вона 1 чи 2 рази на тиждень,
із мовами було б складніше, адже
мова майже кожного дня стоїть у розкладі.
Запитайте у вчительки української мови,
скільки уроків мови на рік вона проводить?
Відправляйтесь до кабінету української
мови.
5 локація «О, рідна мова, калинова!»
Впізнати відомі прислів'я, замасковані
ІКТ-термінами
Конверт №9.
Вітаю вас, юні мовознавці! Пропоную
впізнати вам відомі приказки та прислів’я, замасковані ІКТ-термінами.
Оператор не забуває своїх обов’язків і
фотографує процес розгадування.
Відповіді надайте вчительці української мови і
отримайте нове завдання.
Комп'ютер пам'яттю не
зіпсуєш _________________________________
По ноутбуку зустрічають,
по розуму проводжають.
______________________________________________________________
Дарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають.
______________________________________________________________
DOS - всьому
початок __________________________________________
Біт байт береже _______________________________________________
Не все WINDOWS, що висить ___________________________________
Конверт №10.
Ви
були креативними та дружними, працювали в команді та окремо.
А
тепер розшифруйте ланцюжок:
КОМП’ЮТЕР→ІСТОРІЯ→КНИГА→ЕНЦИКЛОПЕДІЯ
6 локація
«Станція Бібліотека ім.Ч.Дарвіна»
Еволюція ІКТ
Конверт №11.
Вітаю вас,
юні дослідники! Допоможіть мені встановити відповідність між фотографіями,
іменами та внеском цих людей у розвиток комп'ютерної індустрії.
5 портретів
відомих особистостей, окремо – їх імена, на інших картах – роль цих людей в історії
розвитку ІКТ. Підказка в бібліотеці або на сайті http://www.urchenko.pp.ua/vidatni-vceni.
Складіть
відповідності і з відповідями відправляйтесь туди, де почалось ваше знайомство
з комп’ютером та отримайте безкоштовний доступ до мережі Інтернет.
Немає коментарів:
Дописати коментар