Анкета для учнів «Моє навчання» _______________________
Учні підкреслюють потрібні варіанти
відповідей, дописують речення.
1. Навчатися в школі мені:
1) цікаво;
2) нецікаво;
3) не знаю.
2. Найулюбленіші мої предмети___________ .
3. Виконуючи самостійну роботу, я:
1) одразу ж беруся до справи, працюю завжди
швидко;
2) спочатку намагаюсь зрозуміти завдання,
ретельно все обмірковую, але потім дію без вагань, швидко;
3) дуже довго думаю, не можу почати виконання
завдання, почуваю себе невпевнено;
4) завжди хвилююсь, почуваю себе неспокійно,
тому, що .
4. Найчастіше я:
1)
не розумію
мети роботи;
2)
не розумію
завдання;
3)
не знаю, як
його виконати;
4)
не вмію
контролювати хід своєї роботи;
5)
не знаю, як
перевірити результати;
6)
не вмію
правильно розподілити час.
5. Я дуже ціную допомогу вчителя, товаришів.
1)
Так.
2)
Ні.
6.
Якщо
б я був учителем, то таким учням, як я, я б допоміг у наступному:____________ ______________________________.
1) Чи знаєте Ви, від чого залежить
психологічний настрій дитини на весь день? (Оберіть потрібний варіант відповіді.)
а) Так. б) Ні.
2) Яке запитання Ви ставите дитині, коли вона
повертається зі школи?
а) Які
оцінки ти сьогодні отримав? б) Що було цікавого в школі?
в) Чи
не накоїв ти сьогодні що-небудь?
3) Що ви знаєте про те, як слід реагувати на успіхи
та невдачі дитини у школі?
а) Знаю
багато, бо багато читав про це. б) Я мало читав про це. в) Нічого не знаю.
4) Чи знаєте Ви, що створює в родині атмосферу
неспокою, що є перевантаженням для нервової системи дитини?
а) Так,
знаю. б) Знаю,
проте хотілося б дізнатись більше. в) Не знаю нічого.
5) Чи потрібна Вам порада щодо здійснення
контролю за роботою дитини вдома і щодо надання їй розумної допомоги?
а) Так,
необхідна. б) Ні.
6) Чи вважаєте Ви, що підвищені й агресивні
інтонації є невід’ємною частиною виховного процесу в родині?
а) Так,
це єдиний спосіб впливу на дитину.
б) Так,
але я обминаю цього. в) Ні, це неприпустимо.
Немає коментарів:
Дописати коментар