Фізика. 9 клас. Дистанційне навчання з 27 квітня по 29 травня (тричі на тиждень, згідно вашого розкладу)
27.05.2020.Середа.
Тема: Фізика та екологія. Альтернативні джерела енергії. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні.
Записати основні тези уроку, опрацювати с. 261-265 за підручником, переглянути відео, виконати тест з теми за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8031580
26.05.2020.Вівторок.
Тема:Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес
Записати основні тези уроку запропонованого нижче, або опрацювати параграф 40 за підручником, виконати тест з теми за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3088803
Тема: Фізичні досліди з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження». Виставлення тематичної оцінки з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» (частина ІІ).
1. Орієнтовні напрями за якими необхідно вибрати 1 фізичний дослід:
1 1. Закони збереження у природі, техніці, побуті.
2. Фізика в житті сучасної людини.
3. Україна – космічна держава (показати принцип роботи ракет або реактивних двигунів).
5. Застосування закону збереження імпульсу в техніці.
2. Фізика в житті сучасної людини.
3. Україна – космічна держава (показати принцип роботи ракет або реактивних двигунів).
5. Застосування закону збереження імпульсу в техніці.
2. Орієнтовні критерії оцінювання фізичного досліду
1.Відповідність теми - 2 бали.
2.Оформлення роботи (тема досліду, розділ фізики, виконавець, мета, необхідне обладнання, пояснення фізичного явища та застосування фізичного закону, ілюстрації досліду або відео, висновки, джерела) - 4 бали.
3.Представлення (відео, презентація, документ-опис досліду з фізики) - 5 балів. Приклад:
https://vhitelfizyki.blogspot.com/p/10_19.html
https://vhitelfizyki.blogspot.com/p/10_19.html
3. Виконані завдання завантажити до цієї папки, вказавши прізвище:
Тема: Контрольна робота №6 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» (частина ІІ).
1. Відкрити контрольний тест за відповідним варіантом (так як ви виконували б у класі):
1 варіант -
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9268353;
2 варіант -
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3236891.
2.Записати розв'язки завдань у зошиті.
1 варіант -
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9268353;
2 варіант -
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3236891.
2.Записати розв'язки завдань у зошиті.
19.05.2020.Вівторок.
Тема: Підготовка до контрольної роботи №6 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» (частина ІІ).
1. Записати поданий нижче урок до зошиту.
2. Виконати Д/з: Підготуватися
до контрольної роботи на завтра. Повторити § 36–39, теорія с. 257 п.5, розв’язати
задачі
14.05.2020.Четвер
Тема: Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження
Тема: Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження
1. Записати поданий нижче урок до зошиту.
2. На задачі уроку дати відповіды у зошиті.
3. Виконати Д/з: Опрацювати §
39,
Пройти
тест:
Підготувати повідомлення, за бажанням і виконати
практично: Застосування
закону збереження енергії в біології, географії та хімії. Виготовлення іграшки, яка
базується на цьому законі.
13.05.2020. Середа.
Лабораторна робота №7. Вивчення закону збереження механічної енергії
1. Виконати самостійну роботу з попередньої теми за посиланням:
2. Читаємо в підручнику на с. 241 опис роботи, з'ясовуємо мету, матеріали, які необхідні, повторюємо теоретичний матеріал і розбираємо вказівки до виконання роботи.
Запишіть до зошиту:
Тема. Вивчення закону збереження механічної енергії.
Мета: переконатися на досліді, що повна механічна енергія замкненої системи тіл
залишається незмінною, якщо в системі діють тільки сили тяжіння та сили
пружності.
Обладнання: штатив із муфтою та лапкою, динамометр, набір тягарців, лінійка завдовжки
40–50 см, гумовий шнур завдовжки 15 см із покажчиком і петельками на кінцях,
олівець, міцна нитка.
Уважно перегляньте відео-досліди і занесіть дані до таблиці, яку креслите у зошиті:
Вчимося висловлювати власну думку у висновках. Висновок робимо за аналізом експерименту та його результатів.
Аналіз експерименту та його результатів
Проаналізуйте експеримент та його результати. Сформулюйте
висновок, у якому:
1) порівняйте одержані вами значення повної механічної
енергії системи у стані 1; у стані 2;
2) зазначте причини можливої розбіжності результатів;
3) укажіть фізичні величини, вимірювання яких, на ваш
погляд, дало найбільшу похибку.
Задача 1:Які перетворення енергії
відбуваються під час польоту м'яча від землі до верхньої точки підйому?
Задача 2:Пружину
іграшкового пістолета стиснули на 4 см. Яку швидкість розпрямляючись, пружина
надасть кулі масою 20 г, якщо жорсткість пружини 512 Н/м?
*Додатково розрахувати похибку нашого експерименту за формулою:
*Творче завдання
Візьміть невелику кульку на довгій міцній нитці. До нитки
прив’яжіть гумовий шнур і, тримаючись за кульку, із силою потягніть шнур униз.
Виміряйте видовження шнура. Відпустіть кульку. Виміряйте висоту, на яку
піднялась кулька. Визначте жорсткість шнура та обчисліть цю висоту теоретично.
Порівняйте результат обчислення з результатом експерименту.
Скрін результату роботи та експериментів (за відео-дослідами) та висновків надсилайте на електронну адресу: vaskom085@gmail.com
12.05.2020.
Тема: Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах
Тема: Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах
Записати поданий нижче урок до зошиту. Розв’язок задач
надсилати на пошту vaskom085@gmail.com. Підготуватися до с/р.
06-07.05.2020. Тема: Застосування
законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах.
Записати поданий нижче урок до зошиту.
05.05.2020. Розв'язування задач темою: «Реактивний рух. Основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики.»
1. Записати тему уроку, перевірити домашні задачі -
Так, "сегнерове колесо" подібне до реактивного двигуна, бо вода, яка буде рухатися в одну сторону, заставляє рухатися пристрій в іншу. Тобто використовується принцип роботи реактивного двигуна; формула сили F= nm=10000/60*0,01кг*600м/с=1000Н=1 кН. , враховуючи переведення всіх величин F
Знати відповіді на запитання:
1. Що таке реактивний рух, наведіть приклади такого руху.
2.Запишіть закон збереження імпульсу у векторній формі для руху ракети.
3.Чому для запускання космічних кораблів з поверхні Землі використовують багатоступеневі ракети?
4. Запишіть формулу швидкості оболонки ракети. У яких одиницях вона вимірюється?
5. Назвіть ім'я першого в історії людства космонавта і рік польоту, та ім'я конструктора, під керівництвом якого було здійснено перший політ у космос.
6. Назвіть ім'я першого космонавта незалежної України.
2. Задачі уроку нижче записати до зошиту.
3. Виконати тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=760969 не забувайте ввести своє прізвище та ім'я.
3. Виконати тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=760969 не забувайте ввести своє прізвище та ім'я.
30.04.2020. Тема: Реактивний рух. Основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики.
1. Виконати Тест з попередньої теми "Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу": https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=679820. Можливість проходження тесту лише один раз, до 01.05.2020
2. Записати тему уроку.
3. Переглянути навчальне відео.
4. Запишіть конспект уроку за відповідями на запитання:
1. Дайте означення реактивного руху, приклади такого руху.
2.Запишіть закон збереження імпульсу у векторній формі для руху ракети, припустивши, що все
її паливо згоряє миттєво в момент старту.
3. Чому для запускання космічних кораблів з поверхні Землі використовують
багатоступеневі ракети?
4. Виведіть формулу швидкості оболонки ракети. У яких одиницях вона вимірюється?
5. Назвіть ім’я першого в історії людства космонавта і рік польоту, та ім’я конструктора,
під керівництвом якого було здійснено перший політ у космос.
6. Назвіть ім’я першого космонавта незалежної України. Переглянте відео про цю видатну людину:
5. Запишіть задачі до зошиту.
6. Домашнє завдання на електронку vaskom085@gmail.com:
29.04.2020. Урок Розв'язування задач темою «Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу»
1. Записати тему уроку, перевірити домашні задачі. Знати відповіді на запитання.
2. Задачі уроку нижче записати до зошиту.
3. Домашнє завдання: Повторити § 36, вивчити теорію і підготуватися до тестової роботи.
28.04.2020 Урок з теми: Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу.
1. Записати тему уроку. Опрацювати § 36 з теми: Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. с. 226-230 і перегляньте відео з теми.
2. Дайте відповіді на запитання письмово і розвяжіть задачі Вправи 36 (1-4):
1) Що ми називаємо замкненою системою?
2) Запишіть ІІ закон Ньютона у імпульсній формі. с. 227 п.2.
3)Як називається добуток Ft?
4) Дайте означення імпульсу тіла. Запишіть його формулу та що означає кожна величина. Якою є одиниця імпульсу тіла в СІ?
5) Сформулюйте закон збереження імпульсу та запишіть його.
6) Доведіть закон збереження імпульсу для системи двох тіл.
3. Домашнє завдання: Вивчити § 36 Сфотографуйте записаний урок із прізвищем, відповідями, 4 задачами, д/з завантажте до цієї папки:https://drive.google.com/open?id=1ez2ICzTsmJDqNcQD5-1YHmRdHSqpHieP
1. Записати тему уроку. Опрацювати § 36 з теми: Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. с. 226-230 і перегляньте відео з теми.
2. Дайте відповіді на запитання письмово і розвяжіть задачі Вправи 36 (1-4):
1) Що ми називаємо замкненою системою?
2) Запишіть ІІ закон Ньютона у імпульсній формі. с. 227 п.2.
3)Як називається добуток Ft?
4) Дайте означення імпульсу тіла. Запишіть його формулу та що означає кожна величина. Якою є одиниця імпульсу тіла в СІ?
5) Сформулюйте закон збереження імпульсу та запишіть його.
6) Доведіть закон збереження імпульсу для системи двох тіл.
3. Домашнє завдання: Вивчити § 36 Сфотографуйте записаний урок із прізвищем, відповідями, 4 задачами, д/з завантажте до цієї папки:https://drive.google.com/open?id=1ez2ICzTsmJDqNcQD5-1YHmRdHSqpHieP
Задачі:
1)Яка маса мопеда, якщо його імпульс дорівнює 1200 кг·м/с за швидкості руху
15 м/с?
2)З якою швидкістю мав би рухатися легковий автомобіль, маса якого 1,5 т, щоб
у нього був такий самий імпульс, як у вантажівки масою 9 т, що рухається зі
швидкістю 54 км/год?
Задачі:
1)Яка маса мопеда, якщо його імпульс дорівнює 1200 кг·м/с за швидкості руху
15 м/с?
2)З якою швидкістю мав би рухатися легковий автомобіль, маса якого 1,5 т, щоб
у нього був такий самий імпульс, як у вантажівки масою 9 т, що рухається зі
швидкістю 54 км/год?
9 клас з 12-20 березня, 30 березня- 24 квітня (тричі на тиждень, згідно вашого розкладу)
Дорогі мої учні, хоча і складні теми, але перед тим, як виконувати тест, перегляньте будь-ласка теооретичний матеріал і виписуйте основні формули!!! Не спішить з виконанням, спочатку уважно прочитай, потім розв'яжіть у зошиті задачі, і тільки потім, писати відповідь як проситься у запитанні. Даю можливість пройти тест до 3 спроб. Приступайте до виконання завдань з позитивним настроєм! І за день проходьте лише одну тему і тест до неї.
Урок 1 з теми: Третій закон Ньютона
1. Виконати самостійну роботу з теми: Другий закон Ньютона:
https://forms.gle/maZVfAQQLHPQ9tvj7 - оцінки виставлятиму до журналу!!!
2. Переглянути презентацію до уроку і записати основне до зошиту.
Презентація з теми:
Презентація з теми:
3. Домашнє завдання: Опрацювати § 32, Вправа № 32 (1, 2)
4. Виконати Фізичний диктант з теми: Закони Ньютона:
https://forms.gle/bTSHQJEzD6DYyAuq5 - оцінки виставлятиму до журналу
Урок 2 з теми: Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння
1. Переглянути презентацію, записати основне до зошиту.
Презентація з теми:
Презентація з теми:
2. Домашнє завдання: Опрацювати § 33, Вправа № 33 (2-4)
Урок 3 з теми: Розв’язування задач за темою «Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння».
1. Відкрити урок за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1MSa9_mLlxz3WvPTMnoYUtIj5SBOJtww6/view?usp=sharing2. Домашнє завдання: Повторити § 33, Вправа № 33 (6,7)
3. Оціночний тест:
https://forms.gle/RKSZ6NT53eRuyAv57 - Оцінки виставлятиму до журналу.
Урок 4 з теми: Рух тіла під дією сили тяжіння
1. Переглянути презентацію та записати основне та задачі до зошиту.
1. Переглянути презентацію та записати основне та задачі до зошиту.
Презентація з теми: Рух тіла під дією сили тяжіння.
2. Переглянути та записати приклади розвязку задач з теми:
3. Домашнє завдання: Опрацювати §
34, Вправа № 34 (1, 3)
07-08.04.2020 Урок 5-6 з теми: Розв’язування задач за темою «Рух тіла під дією сили тяжіння».
1. Відкрити урок за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/1KZhRNktK-GZ9KNgHHSTlhJY_f03S86-o/view?usp=sharing
2. Записати тему, відповіді на запитання, розв'язані задачі до зошиту.
3. Домашнє завдання: задачі для самостійного розв'язування
4. Оціночний тест на 08.04 після опрацювання уроків 5-6:
https://forms.gle/StTEnH9LF9Y2zRLz7
- Оцінки виставлятиму до журналу.
09.04.2020 Урок 7 з теми: «Рух тіла під дією кількох сил».
1. Запишіть до зошиту тему, графічне позначення сил і іїх формул:
2. Записати алгоритм розв'язаня задач та задачі зі с. 222-223 до зошиту.
Алгоритм
розв’язування задач із динаміки
1. Уважно прочитайте умову задачі. З’ясуйте, які сили діють на тіло, яким є
характер його руху (рухається це тіло з прискоренням чи рівномірно
прямолінійно).
2. Запишіть коротку умову задачі. У разі необхідності переведіть значення
фізичних величин в одиниці СІ.
3. Виконайте пояснювальний рисунок, на якому зазначте сили, що діють на
тіло, і напрямок прискорення руху тіла.
4. Виберіть інерціальну систему відліку. Осі координат бажано спрямувати
так, щоб якнайбільше сил було напрямлено вздовж цих осей (це не змінить
результату розв’язання, але значно його спростить).
5. Запишіть рівняння другого закону Ньютона у векторному вигляді та в
проекціях на осі координат. Запишіть формули для обчислення сил. Одержавши
систему рівнянь, розв’яжіть її відносно невідомої величини. Якщо в задачі є
додаткові умови, використайте їх.
6. Перевірте одиницю та знайдіть числове значення шуканої величини.
Проаналізуйте результат, запишіть відповідь.
Під час
розв’язування задач систему відліку будемо пов’язувати з точкою, нерухомою
відносно поверхні Землі (тобто тіло рухається, а осі координат залишаються
нерухомими); тіло вважатимемо матеріальною точкою, тому всі сили будемо
зображати прикладеними до однієї точки.
3. Домашнє завдання: Опрацювати § 35 (пункт 2: задачі 1, 2), Вправа № 35
(2, 5)
https://www.youtube.com/watch?v=fNikTMYXSFQ
https://www.youtube.com/watch?v=fNikTMYXSFQ
16.04.2020 Урок 8 з теми: Розв'язування задач «Рух тіла під дією кількох сил».
Трансляцію можна подивитися і задати запитання об 10-00:
Тема: Конференция Zoom Марія Васько
Время: 16 апр 2020 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74290302557?pwd=MHF3NWEvOFFRZEg2bmZVeU9CUFcrUT09
Идентификатор конференции: 742 9030 2557
Пароль: 6ufudh
Время: 16 апр 2020 10:00 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/74290302557?pwd=MHF3NWEvOFFRZEg2bmZVeU9CUFcrUT09
Идентификатор конференции: 742 9030 2557
Пароль: 6ufudh
1. Запишіть до зошиту тему.
2. Покажіть ви конане д/з з минулої теми.
ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ:
- Як ви думаєте які сили зараз діють на ваше тіло, яке знаходиться на стільчику перед телефоном або ноутбуком?
- Чи зможете ви їх зобразити графічно?
- Які формули визначають ці сили?
- Яке буде прискорення тіла, яке рухається рівномірно або знаходиться у стані спокою?
- Нагадайте як правильно визначати проекції вектора на координатні осі.
- Пригадайте алгоритм розв’язку задач з теми: «Рух тіла під дією кількох сил»
3. Відкрийте урок за посиланням і запишіть кожну задачу:
4. Розвяжіть задачу вправи №
35 (3)
5. Перевіремо як ви запамятали матеріал: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=330890 Введіть своє прізвище та ім*я
6. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Повторити § 35 (пункт 2: задачі 3, 4), Вправа № 35 (1, 6)
Підготуватися до самостійної роботи.
21 квітня 2020 (вівторок). Урок 9. Тема: Підготовка до контрольної роботи №5. «Рух і взаємодія. Закони збереження»
(частина І). Розв'язування задач.
Марія Васько приглашает вас на запланированную конференцию:
Zoom
Тема: 21.04. 2020. Фізика 9 клас. Підготовка до контрольної
роботи № 5
Время: 21 апр 2020 01:00 PM Глухів
Подключиться к конференции Zoom
Идентификатор конференции: 718 1183 0757
Пароль: 030329
Девіз уроку:
Самостійна робота: Розв'язування задач «Рух тіла під дією кількох сил» за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=632532, не забути ввести своє прізвище та ім’я.
1. Записати тему уроку: Підготовка до контрольної роботи № 5
2. Подивіться уважно на зайчика. І знайдіть відповіді на наступні запитання:
- Як називається рух зайця, якщо він за рівні проміжки часу пройде
однаковий шлях? Або за рівні проміжки часу його швидкість буде змінюватися
однаково?
- Які характеристики буде мати рух зайця, який втікає від мисливців?
- Які рівняння ми можемо записати? Запишіть до зошиту.
- Який вигляд будуть мати графіки цих рівнянь руху зайця?
- Як називається система відліку, відносно якої ми будемо розглядати рух зайця?
- Як схематично позначити тіло і сили, які будуть діяти на зайчика, який
буде плигати по доріжці?
- За якими законами буде відбуватися його рух, якщо враховувати всі сили,
що діють на нього? Назвіть їх та сформулюйте.
- Запишіть формулу:
закону руху Динаміки (другий закон Ньютона)
Всесвітнього тяжіння
Сили тертя
Сили тяжіння, ваги і чому дорівнює прискорення вільного падіння на різних
широтах?
Формули руху тіла горизонтально і вертикально.
- Згадайте алгоритм розв’язку задач з Динаміки.
- Згадайте алгоритм розв’язку задач з Динаміки.
4. ПІДБИТТЯ
ПІДСУМКІВ УРОКУ
5.
Домашнє завдання.
Підготуватися до контрольної роботи з цієї теми.
Підготуватися до контрольної роботи з цієї теми.
Повторити § 28–35, всі формули с. 256-257 (1-5)
Виконати завдання рубрики «Завдання для самоперевірки до розділу V “Рух і
взаємодія. Закони збереження” підручника: № 10, 11, 13. с. 259.
22-23 квітня 2020 (середа-четвер).
Урок 10. Тема: Контрольна робота №5. «Рух і взаємодія. Закони збереження» (частина І). (Здати тести до четверга до 15-00)
22-23 квітня 2020 (середа-четвер).
Урок 10. Тема: Контрольна робота №5. «Рух і взаємодія. Закони збереження» (частина І). (Здати тести до четверга до 15-00)
Записуєте всі задачі до робочого зошиту із розв'язком, а лише потім вибираєте варіанти відповіді.
І варіант
|
ІІ варіант
|
Немає коментарів:
Дописати коментар