четвер, 24 жовтня 2024 р.

#EUCodeWeek 14-27 жовтня 2024 року

                             #EUCodeWeek

            14-27  жовтня 2024 року

Учні моїх класів, де я викладаю інформатику, брали активну участь у заходах Тижня кодування ЄС.


На уроках інформатики формували з дітьми цифрові навички комунікації, критичного мислення та безпечного використання онлайн простору, 

Перевір себе чи знаєш ти якою інформацією можна ділитися в інтернеті. Пограй у вікторину "Приватна або публічна інформація"
, яку виконали учні 6-их класів засобами програмного середовища Scratch
Чому важливо бути критичними до інформації, яку ми споживаємо? Учні 6 класів під час уроку знаходили відповіді на це запитання. Записали ознаки фейкової інформації для визначення такої. Попрацювали в групах для визначення фейкових та правдивих заголовків статей.
Щоб не потрапляти на фотофейки, виконали завдання на знаходження першоджерел фотографії - дати та автора. Для перевірки розуміння фейкової інформації, пройшли тест.

Піклуємося про безпеку в Інтернеті. Розпізнаємо небезпечні сайти та повідомлення.
Учні 7 класу створили карти знань для узагальнення теми.
Поради з безпеки в мережевих спільнотах




Що слід вміти, щоб навчитися оцінювати інформацію критично? Для того, щоб розпізнати дезінформацію, важливо
відрізняти факти від думки, судження та упередження. Розуміти що таке дезінформація. З учнями 6-их класів вчилися розрізняти ці поняття. Робили фактчекінг для запропонованих тверджень.
Використано матеріали підручника Інформатика, 6 клас, авторів Морзе Н, Барна О., 2023 рік



Як визначити, що сайт безпечний? Чим факт відрізняється від судження? Разом із учнями 4-их класів визначали критерії безпечності сайту та поданої на ньому інформації. Аналізували чи можна довіряти різним сайтам. Ось що у нас вийшло:



Лекція про кібербезпеку

Немає коментарів:

Дописати коментар