9 клас. Виконання колективного навчального проекту

Електронна адреса для пересилання домашнього завдання (вказати клас, прізвище і тему): vaskom085@gmail.com

Тема 11.

Виконання колективного навчального проекту

Посилання нарезультати виконання спільного проекту: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-iyb3eJgX3PDFl7Cui6Gwj5oinaSJn9-uWX0L5McoTI/edit?usp=sharing

Проект,  метод  проектів  —  
1)  запланована  діяльність,  що  передбачає 
досягнення  поставлених  завдань  протягом  певного  періоду  часу  та  в  межах 
певного  бюджету;  
2)  навчально-практична  діяльність,  що  має  певні  освітні  цілі; 
включає  дослідження  та  вирішення  проблем,  використання  різних  матеріалів, 
планується  та  використовується  учнями  та  вчителями  за  умов,  близьких  до 
реальних.
Проект  —  це  сукупність  комплексних  дій,  спрямованих  на  розв’язання 
конкретної проблеми в певному місці, за певний період часу.
Основними  характеристиками  проекту  є  те,  що  він  передбачає  конкретні 
результати, має інноваційний характер. Це метод пошуку, місток між ідеєю та її 
кінцевим втіленням.
А  ще  кажуть,  що  проектом  є  будь-яка  дія,  яка  здійснюється  від  щирого 
серця та з визначеною метою.
Отже, проект — це процес, який:
  просувається до певної мети;
  призводить до змін;
  має чіткі часові рамки;
  передбачає створення творчої групи.
Формула проекту:
Проект = мета + результат + ресурси + терміни + реалізація проекту + зміни.
Проектування  —  особливий  тип  інтелектуальної  діяльності,  відмінною 
особливістю якої є  перспективна орієнтація, практично спрямоване дослідження, 
іншими  словами,  це  мисленнєве  конструювання  та  практична  реалізація  того, 
чого ще немає, але може бути.
У проектуванні мають місце два чинники: 
  мислення;

  практична діяльність.

Починаючи роботу над проектом 
Розгляньте теми та мету запропонованих навчальних проектів. Оберіть проект, який відповідає вашій обізнаності, інтересам, а також інтересам ваших товаришів, оскільки передбачається робота в команді.
Визначтесь із темою, обговоріть у малій групі своїх однодумців рольовий розподіл, визначте шляхи пошуку відповідей на проблемні питання відповідно до зазначеної мети дослідження; сформулюйте завдання для дослідження проблеми; створіть план реалізації проекту; сплануйте передбачуваний результат реалізації проекту та спосіб його презентації.
У процесі виконання проектних завдань потрібно розглянути такі запитання:
  • Які основні ідеї ви розглядатимете у своєму проекті? Які ідеї вам потрібно буде дослідити та вивчити додатково?
  • Де ви шукатимете потрібні відомості? Які відомості ви можете знайти у газетах, книжках або в Інтернеті? З якими людьми ви, можливо, захочете і зможете зустрітися й обговорити проблему?
  • Що буде результатом вашого проекту? У який спосіб ви плануєте провести презентацію результатів дослідження?
  • Яких ресурсів (інформаційних, матеріальних, людських) вам бракує для виконання завдань проекту і яким чином можна розв’язати цю проблему?
В оформленні інформаційних матеріалів для оприлюднення краще використовувати єдиний стиль оформлення, який можна розробити самостійно чи скориставшись одним із стандартних макетів редактора презентацій. Презентація може містити створені зображення, відеофрагменти, діаграми, побудовані на основі даних таблиць, розрахунки, виконані в електронних таблицях тощо.
Взаємооцінювання та рефлексію роботи над проектом краще проводити на всіх етапах його реалізації. Для цього складайте й використовуйте контрольні списки для кожного з етапів реалізації проекту, оцінюйте роботу кожного над частиною спільного завдання, допомагайте одне одному у вирішенні проблем.
Обговорюйте кожну ідею спільно, використовуйте для цього карти знань, таблиці планування й листки нагадування про плани та їх терміни. Залучайте до реалізації свого проекту старших й однолітків – їх поради та стороннє бачення можуть стати вам у пригоді.
Скористайтеся таким чек-листом в оцінці своєї роботи у групі:
  1. Я слухав/слухала, коли інші говорили.
  2. Я пропонував/пропонувала свої ідеї.
  3. Я запитував/запитувала інших про їхні ідеї.
  4. Я ділився/ділилася матеріалами й інструментами.
  5. Я звертався/зверталася до моїх партнерів за допомогою, коли вона мені була потрібна.
  6. Я допоміг/допомогла комусь у моїй підгрупі.
  7. Я сказав/сказала іншим, що мені подобаються їхні ідеї.
  8. Я дотримувався/дотримувалася черги й намагався/намагалася, щоб інші теж стежили за цим.
Завжди перевіряйте, що всі учасники групи розуміють завдання, дослухаються до ідей та думок інших, терпляче пояснюють одне одному, як можна вирішити проблему, діляться всіма матеріалами одне з одним.
Під час роботи над проектом, залежно від обраного напрямку, ви можете підготувати такі матеріали: список корисних інформаційних джерел, програмний проект, власну колекцію зображень та фото, звуковий файл і відеоролик, текстові документи: діаграми, таблиці, анотації, форми для опитування, електронні таблиці з розрахунками й діаграмами, а також презентацію й комп’ютерний фотоальбом.
Заключним етапом проекту може стати круглий стіл, де ви разом зі своїми товаришами, які також працюватимуть над проектом, матимете змогу презентувати результати своєї роботи, обговорити ідеї, а також пересвідчитись у перевагах застосування сучасних інформаційно-комунікативних технологій як для організації проектної діяльності, так і в інших сферах життя людини.
Під час підготовки до цього заходу вам потрібно узагальнити всі напрацювання, підготувати слайдову презентацію для супроводу вашого виступу. Для інформування запрошених на круглий стіл гостей (учнів інших класів, учителів, батьків та ін.) щодо тематики, програми та регламенту його проведення доцільно створити групою текстовий документ.
Формування практичних умінь і навичок
  1. Об’єднатися у групи по 3-4 учні.
  2. Обрати один з варіантів тем для проекту поданий в підручнику на с. 206-207 або придумати свою тему узгодивши її з вчителем.
  3. Протягом наступних  уроків виконати даний проект.
  4. На останньому уроці відбудеться захист виконаних проектів.
  5. Матеріали свого дослідження подайте у вигляді сайта, структуру та спосіб його створення оберіть самостійно.
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)
Перелік тем навчальних проектів 
  1. Сучасні інформаційні технології у професійній діяльності: як вони змінюють професію.
  2. Комп’ютер майбутнього: перші кроки чи далекі перспективи.
  3. Програми для роботи з текстом: чи є альтернатива.
  4. Надбудови табличного процесора: користь для користувача чи зайвий застосунок.
  5. Редактори комп’ютерної графіки: нові інструменти для майбутнього художника.
  6. Фрактали – це математика чи інформатика.
  7. Вікісайти: основи конструювання та приклади застосувань.
  8. Офіс 365: сховище чи онлайнові офісні програми.
  9. Робототехніка: як знання інформатики допоможуть керувати роботом.
  10. 3D-моделювання: програми та реалізація.
Завдання на с. 206-207 підручника

Етапи роботи над проектом
1. Підготовчий етап:  
  визначення  теми  та  мети проекту
  обговорення проблеми
  висунення гіпотези
2. Планування  
  визначення джерел
  визначення засобів збирання, методів аналізу інформації
  визначення способів представлення результатів
  установлення критеріїв оцінювання результату процесу
3. Реалізація:
  дослідження, спостереження, робота з інформаційними ресурсами, анкетування, експеримент
  аналіз інформації, підбиття підсумків, формулювання висновків
  оформлення результатів роботи над проектом залежно від обраної форми 
представлення
  підготовка опису проекту та тексту доповіді до захистуПрезентація /захист  
  творчий звіт, презентація отриманих результатів
4.Оцінювання: 
  оцінювання результатів проектної діяльності за встановленими критеріями

1 коментар:

  1. Я не міг би закрити свій перший дім без містера Педро! Педро та його команда зробили все для мене в цій транзакції. Він легко впорався з моїм дуже стислим часом роботи і завжди був доступний для мене, коли я мав запитання (а у мене їх було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже ціную! Він і його команда впоралися з багатьма сварками в останню хвилину з продавцем і невтомно працювали, щоб переконатися, що я можу закритися до закінчення терміну дії договору оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Пан Педро — надзвичайно обізнаний кредитний спеціаліст, ввічливий і терплячий. Я переглянув кілька пропозицій щодо нерухомості перед моєю остаточною покупкою, і Педро був поруч, щоб допомогти з кожною з них, часто координуючи з моїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Педро та невтомним зусиллям його команди я тепер гордий власник будинку! Я б закликав вас розглянути Педро та його кредитну компанію для будь-якого виду позики.

    # Автокредит

    # Житловий кредит

    # Бізнес позика

    # Особистий кредит



    Пропозиція позики пана Педро

    Електронна пошта- pedroloanss@gmail.com.

    Повідомлення WhatsApp: +1 863 231 0632

    ВідповістиВидалити